Jong Turks koppel sterft onder douche

Door | Binnenland

Dat meldt hln.be.

Mehmet en Kumral, beide 16-jaar, kwamen onder de douche om door koolstofmonoxidevergiftiging. Zij waren nog maar drie maanden samen, en besloten ’s nachts bij zijn ouders stiekem een douche te nemen.

Het drama vond plaats bij Mehmet thuis in Anderlecht. Het koppel was smoorverliefd op elkaar: “Ze waren altijd bij elkaar” zeggen de beste vrienden van de jongen.

Wat een romantisch moment had moeten worden, eindigde echter in een drama. De twee zijn mogelijk het slachtoffer van een defecte boiler in de badkamer. Ze raakten buiten bewustzijn, en stierven samen.

Ceceli geboycot door Turkse media

De kans is groot dat je geen nummers meer hoort van Mustafa...

Ceceli verspreidt seksbeelden ex-vrouw

De Turkse zanger Mustafa Ceceli heeft seksbeelden van zijn...

Aref in kritieke toestand

De bekende goochelaar Aref Gaffouri verkeert in...

Zusje Rüzgar Erkoçlar ook man geworden

De bekende actrice Nil Erkoçlar was lange tijd uit beeld,...